۲۰ آبان ۱۳۸۸

جک رشتی خفن

  1. امام جمعه رشت ميگه مردم انتخابات خيلي مهمه نبايد مثل مسائل ناموسي به راحتي از كنارش رد بشيد
  2. رشتي ها به چراغ خواب ميگن شاهد ماجرا
  3. سر جاده شمال نوشته “از غيرت خود بكاهيد
  4. شعار تنظيم خوانواده در رشت مامان يه بابا بسه

رشتي يه دم مرگش اززنش مي پرسه : راستشو بگو تا حالا چند دفعه بمن خيانت کردي؟ زنش گفت : خدا وکيلي سه بار! رشتي يه گفت: کي هابوده؟ زنش گفت : يادته يه دفعه مربي ات تو را بازي نميداد؟ بعد بازي ات داد؟…. رشتي يه گفت: دفعه دوم کجا بود ؟ زنش گفت : يادته هم تيمي هاي تو، توپ را بهت پاس نميدادن؟بعد مرتب بهت پاس مي دادن ؟ خب من مجبور شدم اونا را راضي کنم ديگه…رشتي يه گفت : خب دفعه سوم کي بود؟ زنش گفت : يادته که وقتي توي استاديوم بازي مي کردي هيچکي تشويقت نميکرد؟بعد همه تشويقت کردن؟ خب ديگه مجبور شدم صدهزار نفرشونو راضي کنم ديگه….

به رشتیه می گن جون زن و بچت رو قسم بخور می گه به جون رشت و حومه

یه رشتی به دوستش میگه : جایی رو سراغ دارم اگر بریم شام میدن… تریاک میدن بکشیم… انواع مشروبات میدن بخوریم… و کلی هم حال میدن و حمام مجانی و آخر سر ۵۰۰۰ تومان هم میدن! دوستش میگه : کجاست؟ رشتیه میگه : خودم نرفتم زنم رفته!!!

به رشتيه ميگن اعضاي خانوادتو نام ببر.ميگه: صاايران، امرسان، موبايل، آمريكا!!ميگن: مرتيكه اين شرورا چيه ميگي؟! رشتيه ميگه: آخه شما نميدوني؛- صاايران دختر كوچيكمه، هر روز بهتر از ديروز!- امرسان دختر بزرگمه، زيبا جادار مطمئن!- موبايل خانمه، كه هيچ وقت در دسترس نيست!- آمريكا هم خودمم، كه هيچ غلطي نميتونم بكنم!